onsdag 25 februari 2015

Bright Now Vitamin C Shine Controll från Lumene

Lumene är ett märke som jag inte har varit så bevandrad med tidigare, har inte provar så där jättemånga av deras produkter. Men den senaste tiden har jag fått möjligheten att testa en hel del av deras produkter och måste säga att jag tycker att de varit överraskande, både bra och sköna.
Jag skrev nyligen om en ny foundation, HÄR, som jag gillade, och jag håller nu på att prova två till, recension kommer snart.
En produkt från Lumene som jag också provat under en tid nu är Bright Now Vitamin C Shine Controll. En kräm som ska kontrollera huden glansighet och dra ihop porerna. Krämen mattar alltså ner huden, men ger också hyn en fin lyster samtidigt som den skuddar mot yttre skadliga faktorer, som ju lätt kan orsaka för tidigt åldrande. Kanske inte en kräm som klarar allt för mig, men den är riktigt skön och passar utmärkt innan jag lägger på min foundation.

Pris: 185 kronor / 50 ml

Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...