måndag 8 september 2014

bareMineral i flytande form

Har ni sett att bareMineral har kommit med en flytande version av deras foundation!? Man har här täckt in mineralpigenten med jojobaolja, och i formulan finns en kokosbas kombinerad med C-vitaminer och vegetabiliska stamceller. Allt det här ger en skön foundation som är både hudvårdande och riktigt snygg på ytan.
Jag är inte så där förtjust i mineralfoundation, tycker att det stramar lite i mitt ansikte men det brukar ge fina resultat. Men har nu testat den här blöta varianten och jag måste säga att jag gillar den jättemycket! Den ger en fin lyster och min hud blir superfin.
SPF 20, 20 hudnära nyanser och till ett pris av 395 kronor. Men så behövs det en speciell borste för att få det bästa resultatet, ger minuspoäng, och den kostar 345 kronor, ok, behövs bara köpas i gången, men då blir priset lite högre alltså.
Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...