torsdag 3 juli 2014

Collagen boost mask från Cicamed

Jag har testat en ansiktsmask som jag verkligen kan rekommendera, Cicameds Collagen boost mask. Det är en är en anti-aging leave-on mask som ger huden en omedelbart uppstramande effekt och naturlig lyster. Ekologiska örter, vitaminer, skyddande antioxidanter, koffein och alger verkar som en effektiv första hjälpen mot trött hud. Cicamed collagen boost mask ger både omedelbara och långsiktiga resultat, och min hud får framför allt en fantastisk fin lyster av masken. 
Jag har använt den ca 3 gånger i veckan och applicera den på rengjord hud på kvällen, men funkar så klart lika bra på morgonen. Den ska inte sköljas av utan vänta ca 5 min, så går masken in i huden och du kan lägga på din hudkräm eller ditt smink direkt utan att skölja som sagt.
Pris 499 kronor/50 ml
Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...