fredag 25 januari 2013

Happy feet

Det är inte bara händerna, naglarna,huden, ansiktet, läpparna, håret som torkar ut i den här kylan, utan även fötterna! Många tänker mer på fötterna under sommarhalvåret för det är ju då de exponeras och visas upp i öppna skor och på badstränder. Själv gillar jag sköna fötter året om så jag ger dem en omgång med fotkräm ett par gånger i veckan även på vinter. Och jag har två favoritfotkrämer som jag kan rekommendera, en billig och en lite dyrare.

Fotvårdssalva från byCCS, som du köper på bl a Apoteket för runt 45 kronor/60ml

och Crème Jeunesse des Pieds från Clarins, ca 255 kronor/125ml




Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...