fredag 28 september 2012

Kevin.Murphy

Var uppe hos Polhem PR i veckan. Polhem är representant för en massa inrednigs-, mode- och skönhets-företag, bl a så representerar de hårvårdsföretaget Kevin Murphy. Och när jag gick från Polhem hade jag en lite kasse med olika hårvårdsprodukter som jag tycker verkar spännande och ska testa.
De jag ska testa är:

- Full.Again, en viktlös kräm vars egenskap är att förtjocka håret...låter inte det jätte bra!
- Fresh Hair, ett torrschampo som ska ge volym och textur samt ta bort oönskade dofter...ska bli spännande och se om håret inte blir klibbigt och måste tvättas på en gång efter användandet, som de flesta andra torrschampon som jag testat.
- Young.Again, en uppbyggande och skyddande värmeolja som ska ge ett näringsrikt, smidigt, starkt och viktlöst hår som känns Young Again...det här låter ju helt perfekt!
- Staying.Alive, en leave in spray/proteinkur som är återfuktande och uppbyggande...har redan provat på mina torra hårtoppar och de blev genast lite piggare!

Har ni testat någon av produkterna? Ska bli spännande och se om vi får samma testresultat då!
Återkommer med mina utlåtanden om någon/några veckor.

Ha en riktigt trevlig helg!



Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...