måndag 8 april 2019

Fornillo

Den här perioden kommer det ett och annat bakslag, vad det gäller vädret. Som i morse när jag gick till gymmet, då sjutton singlade det ner små små fina snöflingor! Ock, jag brukar gå till gymmet redan vid 6.30 på mornarna, men ändå....
För att glömma det småbitande vindarna ute så kan ett bra förvirringsmoment vara att smörja in sig med härligt doftande kroppskrämer.
Några som har helt underbara kroppsserier är &Other Stories, framförallt vad det gäller dofterna på serierna. För tillfället är min favorit Sicilian Sunrise. Men såg precis att de kommit med en ny serie Fornillo. Fornillo som är en liten badort bara en promenad från härliga Positano. Så jag som älskar den här delen av Italien, även om mitt hjärta slår lite mer för Ligurien efter att ha bott där ett par år, blir blir jag så klart lyrisk över namnet.
Så mitt tips till dig som vill blunda och drömma dig till sommaren redan nu, gå in och dofta på &Other Stories sköna doftkollektion.

Önskar dig en härlig måndag!



Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...