fredag 19 oktober 2012

Ny favorit

Jag har fått en ny hårolja som favorit. Kommer ni ihåg att jag för någon vecka sen berättade att jag skulle testa några produkter från KEVIN.MURPHY, se här. Nu har jag testat den uppbyggande och skyddande värmeoljan Young.Again vid varje hårtvätt och jag har helt enkelt fått en ny favorit. Jag har under de senaste åren använt Moroccanoil, både light och den vanliga, och varit ganska nöjd. Men känner nu en del fördelar med Young.Again, så som, behagligare i konsistensen, inte så "oljigtkladdig" och framför allt så funkar den så mycket bättre på mina lockar. Så summan av kardemumman, jag har nu gått över till KEVIN.MURPHYs Young.Again, ja ni hör ju själva också vilket namn!
Återkommer snart med recensioner på de övriga hårprodukterna.
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...